Σκοπός του RateYourDeal

Το συγκεκριμένο blog έχει σκοπό την αξιολόγηση των προσφορών από site - deal ημέρας, καθώς και την δημιουργία ενός διαδικτυακού σημείου συνάντησης για την διερεύνηση των τρεχουσών προσφορών . Εδώ αναφέρουμε κοινώς τα συν και τα πλην ενός deal και ταυτόχρονα συμβουλεύουμε και συμβουλευόμαστε.

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Ακύρωση προσφοράς από την ιστοσελίδα GoldenDeals.gr

Καλησπέρα,

Παρακαλώ ενημερώστε με αν γνωρίζετε τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που δεν μπορώ να εξαργυρώσω το κουπονι που αγορασα για 2ημερο στους Δελφους μέσω του goldendeals παρά το οτι πέρνω για κράτηση 40 περιπου μερες πριν για τις μόνες ημερομηνίες που διαθέτω λογω εργασιας (2 διαφορετικα σαββατοκυριακα).



Σκέφτομαι σε περίπτωση που δεν μπορέσει ο κατά τα άλλα ευγενέστατος υπάλληλος του ξενοδοχειου να με εξυπηρετηση να καταφύγω στο συνήγορο του καταναλωτη ζητωντας τα χρηματα μου πισω διοτι έγινε χρέωση για υπηρεσία που δεν μπορούν να μου διαθέσουν για 2 διαφορετικα σαββατοκυριακα στις αρχές και μέσα Φεβρουαρίου. 32 και 40 μέρες μετά δηλαδη.

Παρακαλω ενημερώστε με αν γνωρίζετε σχετικά



Admin : Αγαπητέ αναγνώστη, οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία μέσω προσφορών προϋποθέτουν επιμονή και υπομονή. Σύμφωνα και με άλλα παράπονα που έχουμε δεχτεί από αντίστοιχες περιπτώσεις , το μόνο πράγμα που μπορείς να κάνεις , είναι να ζητήσεις τα χρήματα σου πίσω από την εταιρία που έγινε η εν λόγω ανάρτηση προσφοράς . Από την στιγμή που δεν πραγματοποιήθηκε η υπηρεσία που αγόρασες, είναι υποχρεωμένοι να σε αποζημιώσουν όσες μέρες - μήνες και αν έχουν περάσει. Σε περίπτωση που δεν γίνει αυτό σαφέστατα και η προστασία καταναλωτή θα σε βοηθήσει άμεσα.(Αν και κατά την γνώμη μου θεωρώ ότι δεν θα τους χρειαστείς αν απλά αναφέρεις το όνομα τους στην επικοινωνία με την εταιρία που αγόρασες το προϊόν.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου