Σκοπός του RateYourDeal

Το συγκεκριμένο blog έχει σκοπό την αξιολόγηση των προσφορών από site - deal ημέρας, καθώς και την δημιουργία ενός διαδικτυακού σημείου συνάντησης για την διερεύνηση των τρεχουσών προσφορών . Εδώ αναφέρουμε κοινώς τα συν και τα πλην ενός deal και ταυτόχρονα συμβουλεύουμε και συμβουλευόμαστε.

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Απαράδεκτη και ανώνυμη απάντηση από την φόρμα επικοινωνίας του Goldendeals.gr

Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον εκπρόσωπό τους επώνυμα και με αγνοήσανε δύο φορές. Έχω το παρακάτω πρόβλημα-παράπονο και η πρώτη απάντησή τους...


με ανυπόγραφο-ανώνυμο e-mail είναι να πληρώσω παραπάνω από την αξία του κουπονιού 30 ευρώ ή να το δώσω σε κάποιον φίλο. Και η δεύτερη απάντησή τους επίσης από ανυπόγραφο-ανώνυμο e-mail είναι να ζητήσω πίσω τα χρήματά μου από τον προμηθευτή τους. Ή χρέωση στην πιστωτική μου λέει Golden Deals και όχι το όνομα του προμηθευτή. Σας παραθέτω και το παράπονό μου.

'Eχω αγοράσει κουπόνι αξίας 39 ευρώ και είναι για εξωτερικό γυάλισμα - κέρωμα και καθαρισμό - γυάλισμα κινητήρα από την εταιρεία Crystal Clear στο Κερατσίνι. Έχω αγοράσει ήδη 6 κουπόνια από την ιστοσελίδα σας και μέχρι τώρα δεν είχα κανένα παράπονο. Κανόνισα να πάω προχθές το πρωί 11/01/2011. Όταν έφτασα εκεί ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι επειδή υπήρχε άχνα από χρώματα, επάνω στο αυτοκίνητο θα έπρεπε να απομακρυνθεί με επιπλέον χρέωση 30 ευρώ πέραν της αξίας του κουπονιού. Επίσης όπως με είχε ενημερώσει και τηλεφωνικώς η ύπαρξη ή μη της άχνας είναι κάτι το οποίο γίνεται μόνο με φυσική παρουσία του αυτοκινήτου στην εταιρεία. Ο λόγος που σας γράφω είναι ότι επιθυμώ όπως μου επιστραφούν τα χρήματα στην πιστωτική μου κάρτα καθώς δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω το κουπόνι. Άλλωστε στην προσφορά αναφέρεται πεντακάθαρα ότι δεν ισχύει για δύσκολες περιπτώσεις, όπως κομμένα χρώματα, άχνα από χρώματα, γρατζουνιές που έχει φύγει το χρώμα και άλατα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου